+ Responder ao Tópico
Resultados 1 a 4 de 4

Tópico: Criar conta no iTunes sem cartão de crédito

Super Moderador Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Avatar de Pikota
    Registo
    25-09-2007
    Local
    Viana do Castelo
    Msgs
    13.620

Default Criar conta no iTunes sem cartão de crédito

1. If you already have an account, choose Store > Sign Out.
    2. Pick your country from the pop-up menu at the bottom of the iTunes Store homepage.
    3. If your country also has an iTunes Store, you'll need to navigate to the App Store by clicking on the "App Store" link from the menu on the left. If not, proceed to step 4.

4. Important: Before proceeding to the next step you must purchase a free application by clicking 'Get App'.
    5. Click create new account.
    6. Click Continue.
    7. You'll need to read and agree to the iTunes terms and conditions, make sure you check the box next to where it says "I have read and agree to the iTunes Terms and Conditions." Click Continue.
    8. Enter in your email address, create your password, continue to create and answer your security question, then enter your birthday. Click Continue.
    9. Select None as the payment option.
    10. Continue to fill out the required name and address fields.
    11. You'll then see a screen that says 'Verify your Account'. Click Done and then check your email for a verification email from "iTunes Store."
    12. Open the mail, and click on the phobos link enclosed in the email to activate your account.
    13. Once you click on the link, iTunes should then prompt you to sign in with your account name and password.
    14. You'll then see a "Congratulations" screen. Click Done to be taken to the App Store home page.
    Fonte
    Historial de Telemóveis

Siemens: A36 - A55 - ME45
    Philips: 330
    Nokia: 5510 - 6630 - 1600
    Sony Ericsson: W910I
    Samsung: I780 - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S II
    BlackBerry: 8100 Pearl
    Qtek: Qtek 9100
    HTC: HTC P3300 - HTC Touch HD - HTC Magic - HTC Tattoo
    Apple: iPhone 3G 16GB - iPhone 3GS 16GB - iPhone 4 32GB

O meu Feedback

Administrador MrPhilip has a reputation beyond repute MrPhilip has a reputation beyond repute MrPhilip has a reputation beyond repute MrPhilip has a reputation beyond repute MrPhilip has a reputation beyond repute MrPhilip has a reputation beyond repute MrPhilip has a reputation beyond repute MrPhilip has a reputation beyond repute MrPhilip has a reputation beyond repute MrPhilip has a reputation beyond repute MrPhilip has a reputation beyond repute Avatar de MrPhilip
    Registo
    10-11-2004
    Local
    A mudar mais uma fralda!
    Msgs
    1.846

Pikota, lamento desiludir-te mas pelo que sei já não é possível criar contas no Itunes sem um cartão de credito....

Isto foi algo que li e testei à duas semanas atrás... mas espero que isto tenha mudado!!

Super Moderador Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Pikota has a reputation beyond repute Avatar de Pikota
    Registo
    25-09-2007
    Local
    Viana do Castelo
    Msgs
    13.620

Quote Mensagem Original de MrPhilip Ver Mensagem
    Pikota, lamento desiludir-te mas pelo que sei já não é possível criar contas no Itunes sem um cartão de credito....

Isto foi algo que li e testei à duas semanas atrás... mas espero que isto tenha mudado!!
    Um colega meu à uma semana atrás estive por MSN a dar-lhe as dicas para fazer o jailbreak num 3G, depois estive a dizer lhe como por o iPhone preparado para instalar jogos e app's crackadas e um dos passos era instalar através do iTunes uma app free, ele como não tinha conta através desse tutorial que postei ai conseguiu criar.

Já testas-te com este?
    Historial de Telemóveis

Samsung: I780 - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S II
    BlackBerry: 8100 Pearl
    Qtek: Qtek 9100
    HTC: HTC P3300 - HTC Touch HD - HTC Magic - HTC Tattoo
    Apple: iPhone 3G 16GB - iPhone 3GS 16GB - iPhone 4 32GB

O meu Feedback

Registo
    25-09-2007
    Local
    Viana do Castelo
    Msgs
    13.620

Testado por mim.
    Historial de Telemóveis